Pappersröra

Har nu ägnat en timme till att leka kontor, dvs att sortera papper och sätta in i pärmar. Det samlas en hel del på hög, och en hel del slängs. Varför inte slänga papperna på en gång i stället för att spara dem. Varför inte sätta in papper som ska vara kvar i pärmar på en gång, då slipper man ju detta. Ska försöka göra så i fortsättningen.

Väntar nu på att lilleman ska vakna, han har ju sovit drygt två timmar nu så det sker väl när som helst nu.

Garderobsstädningen är kvar fortfarande, kanske tar mig an det imorgon, det borde jag hinna.

På torsdag blir det tdl-besök för min del, hoppas verkligen att jag inte har något hål.

På fredag ska jag på efterkontroll hos BM, då ska det även bli en liten sväng på stan. Har inte varit på stan sedan i våras. Okej en gång i somras, men då hann jag inte med mycket endast en klippning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0