Fredag igen

Ojdå vad aktiv med att skriva på senaste tiden, en hel vecka sedan. Det ska bli ändring på det nu lovar jag mig själv. Nu när lillgrisen har lärt sig att sova på dagarna några timmar så kan jag göra destomera, bla att blogga.

På en vecka har det inte hänt så särskilt mycket, vi har tagit promenader, och jag tar mig inte för med någonting när han sover. Är inte riktigt van det än. Idag har jag iaf städat så det känns riktigt skönt. Har några planer vad jag ska göra de kommande dagarna när lilleman sover. Det finns en hel del kan jag säga. Bland annat att:

*Städa garderoberna och stryka lite där inne som behövs strykas
*Leka kontor, har alldeles för mycket papper och skit som är där de inte ska vara, mycket ska in i pärmar och mycket ska slängas.

Jaja, det var vad jag kom på i det stora hela, men det finns mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0