Beroende

Jag är helt beroende av sk frisörschampoon och frisörprodukter överhuvudtaget. Har nu hittat en sida där de är billigare än hos frisören, vill bara klicka hem allt. Men vuxen som jag är så ska jag använda upp alla schampoon jag har innan det bli något nytt.

Har haft den skönaste morgonen på länge (jag måste få tycka det för det var ett tag sedan) lilla gris somnade om efter frukosten. Han vaknade strax efter sju och åt, sedan låg vi och mös i sängen ett tag. Efter en stund blev han lite gnällig och visade att han ville äta mera. Då skyndade jag mig att gå på toa, fixa te och mackor och greja undan på köksbänken. När jag gick och tittade till honom så hade han somnat, sötingen. JAg tyckte att det blev lite väl tyst och inga protester. Nu sover han sött, kanske en timme till iaf. Man vet aldrig med den mannen, hans favoritgren är inte att sova.

Jag har hunnit att duscha och borstat tänderna också, det var länge sedan jag borstade tänderna före 12 en vardag. Han har sina långätningar på förmiddagarna så då hinner jag inte göra så mycket mer än att mata honom och äta frukost själv när han är på humör.

Nu piper det till, hoppas det bara var lite magknip.

Ska försöka komma ut på en promenad idag också, det kanske går bättre när jag har gjort mig i ordning (så gott som iaf). Vi får se vart vi hamnar, det är ju lillagris som bestämmer dagarna för det mesta, måste ju gå efter hans mat och sov behov. Matbehovet är ju större än sovbehovet iaf.

Nu verkar han vaknat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0