Nya kläder

Som sagt, lilleman behöver nya kläder eftersom han börjar växa ur sina. Vet inte vad jag ska hitta på riktigt, men kanske kolla på H&M om det finns något att beställa där. Fast jag tycker att deras babykläder är rätt så tråkiga, varför kan de inte komma med lite nytt? Lindex har faktiskt mycket fint, lite neutralt och bra. Jag är inte så förtjust i tröjor/bodysar med en massa figurtryck på, som tex spindelmannen, star wars, stålmannen, bilar. Alltså tryck från filmer, det är skabbigt och fult. Bamse funkar och Mumin, men det är mitt tycke och smak. De övriga trycken jag skrev om känns bara b och nästa lite white trash. Det ser billigt ut helt enkelt.

Nog om det, nu ska jag ut och kolla runt lite om det finns några käder som passar mig (lilleman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0