Fredag igen

Veckorna bara flyger förbi, och inget gör jag heller på dagarna. Det är skönt. I morse tog vi lite sovmorgon, vi sov till halv tio. Lilleman har varit lite strulig i natt, eller det har han väl egentligen inte. Det är bara det att jag har varit så förbenat trött och tyckt att han vaknat hela tiden. Han vaknade 3 gånger, plus att han vaknade några gånger för att sedan somna om en stund till. Vid sju fick han mat och ny blöja sedan la vi oss och sov lite mera. När han får ligga brevid mig så ålar han sig så han ligger nära, helst ansikte mot ansikte då somnar han ♥.  Nu sover han ute i vagnen och jag ska ta mig en dusch, fixa lunch och röja lite. Orkar inte ta någon storstädning i dag, det får bli nästa vecka när det ska adventas i huset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0