Bröd

Usch vad dagen har gått fort, har inte hunnit med så mycket tycker jag. Lilleman har mest velat äta och inte sova så mycket. Vi tog en liten promenad upp till affären och tillbaka, han sov på ditvägen men vaknade efter ett tag. Han höll iaf humöret uppe hela vägen sedan, det ska han ha en elgoe för. När vi kom hem var det bara att mata honom och få honom att sova. Det lyckades jag med ett tag. Under tiden han sov hann jag sno ihop en matbrödsdeg, som nu ligger i en långpanna i ugnen. Jag hann även äta lunch. Nu sitter jag här med en kopp kaffe och lilleman på golvet i sitt gym, full fart där måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe fullt upp med barn!

2009-11-10 @ 15:50:04
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0