Blöjtest

Nu har lilleman vaknat och ätit, efter det så gjorde han ett rejält lass i blöjan. Precis vad jag väntat på nu när vi provar ett nygammalt märke (Libero), vi har haft detta märke förut också men blöjorna läckte hela tiden, tills jag kom på att de var för småa. Då fick pappan åka och köpa nya, han kom hem med Pampers som jag varit nöjd med. Tills lilleman började med ett rejält lass om dagen (han la bara smålass några ggr/dag), då upptäckte jag Pampers svaghet. De läcker ofantligt i ryggen, det slutade med att det var bajs överallt när man skulle byta på honom. SÅ idag fick Libero känna på vad lilleman kan. Och faktiskt, de höll måttet. Inget läckage någonstans.

Än så länge har dessa blöjor MVG, men det kan ju hinna ändra sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0