Hallongrottor

Idag har jag bakat hallongrottor som för övrigt är det fulaste namnet på en kaksort, men men det hör inte hit. Det är första gången jag gör det och de blev bra. Så svårt var det faktiskt inte. Imorgon tror jag att jag ska baka en ny sats lussebullar. Ska försöka avläsa lilleman lite bättre denna gång så kanske det går bättre.

Igår beställde jag en pepparkaksdräkt till lilleman, nu ska det fotas och göras julkort. Måste bara på panduro och inhandla lite saker också. Det ska även göras tackkort från honom, har ju inte hunnit med det än. Nu känner jag att jag är på g och är lite sugen på att pyssla lite också.




Det här är dock inte mina, de blev mycket finare faktiskt =) Orkar inte ta kort och lägga in och förresten är de i frysen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0