Då var det lördag igen och jag har det på känn

Nu har jag varit duktig och dammsugit, hängt två maskiner tvätt och har den tredje igång. Lilleman sover som en stock ute i sin vagn. Jag har inget för mig. Mannen jagar sin sista dag för säsongen, väntar mest på att han ska komma hem så vi kan umgås lite. Dricka glögg...

Skulle egentligen sätta mig ner och läsa nu när jag har tid, men då sitter jag här i stället. Varför? Ja det kan man ju fråga sig.

Måste framkalla kort också så jag kan sätta igång med lillemans album, måste även göra tackkort från honom. Skulle även vilja ha en pepparkaksgubbedräkt så jag kan göra julkort. Det måste ordnas snarast möjliga. Funderar på tradera, har sett några där. Då blir det billigt och bra också om man skulle vinna, han kommer ju inte använda den allför många gånger kan jag tro. Varför köpa en för 150-200:- för?

Får se vad som händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0